22-23 шілдеде "Қарағанды Жарық" ЖШС Оқу орталығында Call-орталық операторлары үшін "Іскерлік қарым-қатынас этикасы (call-орталық мамандары үшін)"курсы бойынша оқыту тренингі өтті.
Курс кәсіби коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға және телефон арқылы клиенттермен тиімді қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.
Тренинг аясында қатысушылар:
Компанияның оң телефон имиджін құру тәсілдерін игерді:
* әңгімелесу барысында корпоративтік этикетті сақтау дағдыларын бекітті;
* ақпаратты талдауды және нақты тұжырымдауды үйренді;
* өз ұстанымын дәлелдеу дағдыларын пысықтады;
* Клиентті қажетті әрекетке сауатты жүргізу және қоңырауды дұрыс аяқтау жолдарын зерттеді;
* қарым-қатынас сапасын жақсарту үшін сөйлеу мен дауысты басқаруда тәжірибеден өтті.
Оқыту тәжірибелік тапсырмаларға және операторлар жұмыста кездесетін нақты жағдайларды талдауға баса назар аудара отырып, интерактивті түрде өтті.